S M Ě R N I C E

 

ŘEDITELE Krajského úřadu

 

č. SE 04/2006

 

 ZÁSADY PRO ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK KARLOVARSKÝM KRAJEM

 

 

Zpracovatel:

Ing. Radek Havlan, odbor investic a grantových schémat

Rozsah působnosti:

krajský úřad

Nabývá účinnosti:

Počet stran:

Počet příloh:

1.7.2006

16

1

 

Tímto předpisem se ruší/mění předpis číslo:

SE 03/2004

 

Originál předpisu je uložen:

Oddělení legislativní a právní odboru majetkoprávního

Elektronická podoba předpisu je uložena:

intranetové stránky krajského úřadu

 

Za oddělení legislativní a právní schválil:

 

 

 

Mgr. Ing. Vladimír Doležel, vedoucí oddělení legislativního a právního

 

Vydal:

 

 

 

 

 

 

Ing. Roman Rokůsek, ředitel krajského úřadu

 

Obdrží:

všichni vedoucí odborů krajského úřadu

všichni ředitelé příspěvkových organizací

 

 

 

 

 

Obsah:

 

 

 

 

 

Čl. i

Úvodní ustanovení ………………………………………………………

3

 

Čl. II

Vyhlášení veřejné zakázky ……………………………….......................

3

 

Čl. III

Příjem došlých nabídek …………………………………………………

4

 

Čl. IV

Zadávání veřejných zakázek do 250 tis. Kč bez DPH  ………………..

4

 

Čl. V

Zadávání veřejných zakázek nad 250 tis. Kč bez DPH do 2.000 tis. Kč

 

 

bez DPH ………………………………………………………………….

4

 

Čl. VI

Zadávání veřejných zakázek na stavební práce nad 2.000 tis. Kč bez

 

 

DPH do 6.000 tis. bez DPH ……………………………………………...

5

 

Čl. VII

Přehled forem zadávacích řízení pro zadávání veřejných zakázek na

 

 

dodávky a služby, jejichž hodnota činí nejméně 2.000 tis. Kč bez DPH

 

 

nebo na stavební práce, jejichž hodnota činí nejméně 6.000 tis. Kč bez

 

 

DPH ………………………………………………………………………

6

 

Čl. VIII

Otevřené řízení …………………………………………………………..

7

 

Čl. IX

Užší řízení …………………......................................................................

9

 

Čl. X

Zjednodušené podlimitní řízení …………………………………………

11

 

Čl. XI

Jednací řízení s uveřejněním, jednací řízení bez uveřejnění a soutěžní

 

 

dialog……………………………………………………………………….

12

 

Čl. XII

Nominace potencionálních dodavatelů …………………......................

12

 

Čl. XIII

Komise pro otevírání obálek a hodnotící komise ……………………...

13

 

Čl. XIV

Požadavky na obsah zadávacích podkladů a nabídek a další

 

 

dokumentace o průběhu zadávacího řízení ……………………………

14

 

Čl. XV

Přezkoumání námitek……………………………………………………

15

 

Čl. XVI

Zveřejňování informací o zadávání veřejných zakázek ………………

16

 

Čl. XVII

Přechodná a závěrečná ustanovení …………………………………….

16

 

 

 

 

 

Na základě Předpisu rady kraje č. 06/2006 - Pravidla pro zadávání veřejných zakázek Karlovarským krajem, schváleného usnesením Rady Karlovarského kraje (dále jen „rada kraje“) č. RK 420/06/06 dne 16.6.2006, vydávám tuto směrnici:

 

Čl. I

Úvodní ustanovení

 

1.       Zásady pro zadávání veřejných zakázek Karlovarským krajem (dále jen „zásady“) stanoví závazný postup pro zadavatele veřejných zakázek uvedené v odstavci 2 tohoto článku zásad při zadávání zakázek ve smyslu zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen „zákon“).

 

2.       Zadavatelem veřejné zakázky je Karlovarský kraj (dále jen „kraj“) nebo příspěvková organizace, zřízená krajem (dále jen „příspěvková organizace“).

 

3.       Pověřeným zaměstnancem zadavatele se rozumí vedoucí příslušného odboru Krajského úřadu Karlovarského kraje (dále jen „úřad“) a ředitel příspěvkové organizace, který v souladu s těmito zásadami činí úkony zadavatele související se zadáním veřejné zakázky.

 

4.       Zásady jsou závazné pro zaměstnance kraje zařazené do úřadu (dále jen "zaměstnanci úřadu") a  pro příspěvkové organizace.

 

5.       Je-li zadavatelem veřejné zakázky Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje, příspěvková organizace (dále jen "KSÚS"):

 

a)      o zadání veřejné zakázky dle čl. V. a VI. těchto zásad rozhoduje ředitel KSÚS bez povinnosti realizovat výběrové řízení

 

b)      o zadání veřejné zakázky na dodávky a služby, u které výše budoucího peněžitého závazku činí více než 2.000 tis. Kč bez DPH, ale nepřesáhne 6.607 tis. Kč bez DPH a o zadání veřejné zakázky na stavební práce, u které výše budoucího peněžitého závazku činí více než 6.000 tis. Kč bez DPH, ale nepřesáhne 20.000 tis. Kč bez DPH, rozhoduje při respektování zákona ředitel KSÚS na základě doporučení hodnotící komise jmenované ředitelem KSÚS; ředitel KSÚS v tomto případě dále schvaluje hodnotící kritéria, váhu hodnotících kritérií a formu zadávacího řízení

 

c)      o zadání veřejné zakázky, splňující podmínky § 23 zákona, rozhoduje ředitel KSÚS při respektování podmínek § 23 a § 34 zákona bez povinnosti informovat radu kraje o použití tohoto způsobu zadání veřejné zakázky.

 

 

Čl. II

Vyhlášení veřejné zakázky

 

1.       Veřejné zakázky se vyhlašují v souladu se schváleným rozpočtem kraje, popř. příspěvkové organizace.

 

2.       Vyhlášení veřejné zakázky v souladu s těmito zásadami realizuje pověřený zaměstnanec zadavatele.

 

 

Čl. III

 Příjem došlých nabídek

 

1.       Za rozhodující místo pro doručení nabídky u veřejných zakázek dle čl. V, VI, VIII, IX a X těchto zásad, jejichž zadání zajišťuje úřad, se považuje podatelna úřadu. Pověřený zaměstnanec zadavatele uvědomí o zahájení zadání veřejné zakázky písemně podatelnu úřadu s uvedením názvu veřejné zakázky, způsobu zadání veřejné zakázky, přesného data a hodiny ukončení lhůty pro podání nabídek.

 

2.       Obálku s nabídkou dle odst. 1 tohoto článku zásad řádně označenou heslem "Veřejná zakázka – název zakázky –  Neotevírat, nabídka“ podatelna neotevře, označí nabídku pořadovým číslem, přesným časem doručení a otiskem podacího razítka (s datem doručení), poté nabídku  zapíše do evidenčního archu podaných nabídek s uvedením údajů dle předchozí věty, dále s pořadovým číslem nabídky, uvedením způsobu doručení a identifikací odesílatele. Pořadové číslo určuje pořadí, jak byly za sebou jednotlivé nabídky doručeny. Nabídky podané elektronickými prostředky musí být označeny samostatnou číselnou řadou v souladu s § 69 odst. 5 a 6 zákona.

 

3.       Nabídky doručované osobně přijímá podatelna shodným způsobem, jak je uvedeno v odstavci 2 tohoto článku zásad. U osobně doručených nabídek vydá podatelna potvrzení o přijetí nabídky.

 

4.       Pověřený zaměstnanec zadavatele si organizačně zajistí na podatelně vyzvednutí nabídek před zahájením otevírání obálek.

 

5.       Příjem nabídek u veřejných zakázek zadávaných příspěvkovou organizací zajistí pověřený zaměstnanec zadavatele v místě sídla této organizace obdobně jak je popsáno v odst. 1 až 4 tohoto článku zásad.

 

 

Čl. IV

Zadávání veřejných zakázek do 250 tis. Kč bez DPH

 

1.       Zadání veřejné zakázky, jejíž předpokládaná hodnota nepřesáhne 250 tis. Kč bez DPH, je při respektování § 6 zákona v působnosti pověřeného zaměstnance zadavatele. Zadavatel je povinen při postupu podle zákona dodržovat zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace.

 

2.       Smlouvu s uchazečem podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele.

 

 

Čl. V

Zadávání veřejných zakázek nad 250 tis. Kč bez DPH do 2.000 tis. Kč bez DPH

 

1.       Zadání veřejné zakázky a vyhodnocení nabídek u veřejné zakázky na dodávku, službu či stavební práce, jejíž předpokládaná hodnota činí více než 250 tis. Kč bez DPH, ale nepřesáhne 2.000 tis. Kč bez DPH, probíhá při respektování § 6 zákona následujícím způsobem:

 

a)       pověřený zaměstnanec zadavatele vyzve písemně a prokazatelně nejméně tři zájemce k podání nabídky,

 

b)       pověřený zaměstnanec zadavatele ve výzvě k podání nabídky stanoví pro všechny uchazeče shodné požadavky a uvede požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny veřejné zakázky, dobu plnění a další podmínky plnění veřejné zakázky. Má možnost požadovat prokázání kvalifikace podle ustanovení § 50 zákona a následujících zákona a způsob zpracování nabídky dle čl. XIV těchto zásad,

 

c)       obálky s nabídkami otevírá tříčlenná komise složená ze zaměstnanců úřadu zastupujících minimálně dva odbory, jmenovaná pověřeným zaměstnancem zadavatele; otevírání obálek se doporučuje realizovat za účasti zástupců uchazečů; o průběhu otevírání obálek s nabídkami zajišťuje pověřený zaměstnanec zadavatele zápis, ve kterém bude uvedeno minimálně:

·         složení komise pro otevírání obálek,

·         přehled doručených nabídek a nabídkových cen (při otevírání obálek preferovat sdělení nabídkových cen jednotlivých uchazečů),

·         doložení kvalifikačních předpokladů,

·         údaj o úplnosti nabídek,

 

d)       o nejvýhodnější nabídce rozhoduje komise, jmenovaná pověřeným zaměstnancem zadavatele v souladu s čl. XIII těchto zásad, složená z nejméně dvou členů zastupitelstva a jednoho zaměstnance úřadu, zastupujícího věcně příslušný odbor úřadu. U veřejných zakázek spočívajících ve sjednání pojistné smlouvy, jejíž uzavření je dle příslušné smlouvy o zprostředkování zprostředkováváno vybraným zprostředkovatelem (pojišťovacím makléřem), je členem komise také osoba zastupující tohoto zprostředkovatele. Zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace, je členem komise rovněž zaměstnanec popřípadě zaměstnanci této příspěvkové organizace,

 

e)       při hodnocení nabídek komise přihlédne podle charakteru veřejné zakázky zejména k:

·         výši nabídkové ceny

·         lhůtě plnění

·         záručním podmínkám.

 

2.       Při zadávání veřejných zakázek dle tohoto článku zásad pověřený zaměstnanec zadavatele zajišťuje vyhotovení zápisu o průběhu hodnocení nabídek uchazečů, ve kterém bude uvedeno minimálně:

·         složení hodnotící komise,

·         seznam posouzených nabídek a výše jejich nabídkových cen za realizaci veřejné zakázky,

·         seznam nabídek, které byly hodnotící komisí vyřazeny spolu s uvedením důvodu,

·         popis způsobu hodnocení nabídek,

·         údaj o tom, jak byly nabídky hodnoceny v rámci jednotlivých hodnotících kritérií,

·         výsledek hodnocení nabídek.

Zápis podepisují všichni členové komise.

 

3.       Zápisy z otevírání obálek a hodnocení nabídek se spolu s nabídkami uchazečů archivují po dobu dvou let od uzavření smlouvy, její změny nebo od zrušení zadávacího řízení.

 

4.       Smlouvu s uchazečem, který předložil nejvýhodnější nabídku, podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele.

 

 

Čl. VI

Zadávání veřejných zakázek

na stavební práce nad 2.000 tis. Kč bez DPH do 6.000 tis. Kč bez DPH

 

1.       Zadání veřejné zakázky a vyhodnocení nabídek u veřejné zakázky na stavební práce, jejíž předpokládaná hodnota činí více než 2.000 tis. Kč bez DPH, ale nepřesáhne 6.000 tis. Kč bez DPH, probíhá při respektování § 6 zákona následujícím způsobem:

 

a)       pověřený zaměstnanec zadavatele vyzve písemně a prokazatelně nejméně pět zájemců k podání nabídky,

 

b)       pověřený zaměstnanec zadavatele ve výzvě k podání nabídky stanoví pro všechny uchazeče shodné požadavky a uvede požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny veřejné zakázky, dobu plnění a další podmínky plnění veřejné zakázky. Má možnost požadovat prokázání kvalifikace podle ustanovení § 50 zákona a následujících zákona a způsob zpracování nabídky dle čl. XIV těchto zásad,

 

c)       obálky s nabídkami otevírá tříčlenná komise složená ze zaměstnanců úřadu zastupujících minimálně dva odbory, jmenovaná pověřeným zaměstnancem zadavatele; otevírání obálek se doporučuje realizovat za účasti zástupců uchazečů; o průběhu otevírání obálek s nabídkami zajišťuje pověřený zaměstnanec zadavatele zápis, ve kterém bude uvedeno minimálně:

·         složení hodnotící komise,

·         přehled doručených nabídek a nabídkových cen (při otevírání obálek preferovat sdělení nabídkových cen jednotlivých uchazečů),

·         doložení kvalifikačních předpokladů,

·         údaj o úplnosti nabídek,

 

d)       o nejvýhodnější nabídce rozhoduje komise, jmenovaná pověřeným zaměstnancem zadavatele v souladu s čl. XIII těchto zásad, složená z nejméně tří členů zastupitelstva a jednoho zaměstnance úřadu, zastupujícího věcně příslušný odbor úřadu. U veřejných zakázek spočívajících ve sjednání pojistné smlouvy, jejíž uzavření je dle příslušné smlouvy o zprostředkování zprostředkováváno vybraným zprostředkovatelem (pojišťovacím makléřem), je členem komise také osoba zastupující tohoto zprostředkovatele. Zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace, je členem komise rovněž zaměstnanec popřípadě zaměstnanci této příspěvkové organizace,

 

e)       při hodnocení nabídek komise přihlédne podle charakteru veřejné zakázky zejména k:

·         výši nabídkové ceny

·         lhůtě plnění

·         záručním podmínkám.

 

2.       Při zadávání veřejných zakázek dle tohoto článku zásad zajišťuje pověřený zaměstnanec zadavatele zápis o průběhu hodnocení nabídek uchazečů, ve kterém bude uvedeno minimálně:

·         složení hodnotící komise,

·         seznam posouzených nabídek a výši jejich nabídkových cen za realizaci veřejné zakázky,

·         seznam nabídek, které byly hodnotící komisí vyřazeny spolu s uvedením důvodu,

·         popis způsobu hodnocení nabídek,

·         údaj o tom, jak byly nabídky hodnoceny v rámci jednotlivých hodnotících kritérií,

·         výsledek hodnocení nabídek.

Zápis podepisují všichni členové komise.

 

3.       Pověřený zaměstnanec zadavatele je povinen uchovávat dokumentaci o veřejné zakázce po dobu dvou let od uzavření smlouvy, její změny nebo od zrušení zadávacího řízení.

 

4.       Smlouvu s uchazečem, který předložil nejvýhodnější nabídku, podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele.

 

 

Čl. VII

Přehled forem zadávacích řízení pro zadávání veřejných zakázek

na dodávky a služby, jejichž hodnota činí nejméně 2.000 tis. Kč bez DPH

nebo na stavební práce, jejichž hodnota činí nejméně 6.000 tis. Kč bez DPH

                                                                   

1.       Zadávání veřejných zakázek na dodávky a služby, jejichž hodnota činí nejméně 2.000 tis. Kč bez DPH nebo na stavební práce, jejichž hodnota činí nejméně 6.000 tis. Kč bez DPH je v působnosti rady kraje a pověřený zaměstnanec zadavatele je povinen provést zadání jedním z dále uvedených postupů. Volbu postupu (formy zadávacího řízení), kterým bude zakázka zadávána, stanoví rada kraje na základě návrhu pověřeného zaměstnance zadavatele. Při návrhu postupu přihlíží pověřený zaměstnanec zadavatele ke konkrétním podmínkám předmětné veřejné zakázky (časový prostor na realizaci zadávacího procesu, počet potencionálních dodavatelů apod.).

 

Zadání obvykle probíhá v zákonem stanovených případech jednou z následujících forem zadávacích řízení uvedených v § 21 odst. 1 písm. a), b) a f) zákona :

- otevřené řízení

- užší řízení

- zjednodušené podlimitní řízení.

 

Ve výjimečných případech při splnění podmínek zákona lze realizovat výběrové řízení také jednou z následujících forem zadávacích řízení uvedených v § 21 odst. 1 písm. c), d) a e) zákona:

- jednací řízení s uveřejněním (použití pouze při splnění podmínek § 29 zákona)

- jednací řízení bez uveřejnění (použití pouze při splnění podmínek § 34 zákona)

- soutěžní dialog (použití pouze při splnění podmínek § 35 zákona).

 

2.       Doporučený průběh realizace zadání veřejné zakázky postupy dle § 21 odst. 1 písm. a), b) a f) zákona je upraven čl. VIII až X těchto zásad.

 

 

Čl. VIII

Otevřené řízení

 

1.       Pověřený zaměstnanec zadavatele v souladu s § 148 odst. 3 zákona zakládá písemnou evidenci všech úkonů učiněných dodavatelem vůči zadavateli a zadavatelem vůči dodavatelům, Úřadu pro dohled nad zadáváním veřejných zakázek (dále jen „Úřad“) či Evropské komisi.

 

2.       Pověřený zaměstnanec zadavatele uveřejní formou předběžného oznámení nadlimitní veřejné zakázky, které hodlá zadávat v následujících 12 měsících a u kterých hodlá zkrátit lhůtu pro podání nabídek - § 86 zákona.

 

3.       Rada kraje na základě návrhu pověřeného zaměstnance zadavatele jmenuje členy komise pro otevírání obálek a členy hodnotící komise.  Obálky s nabídkami otevírá nejméně tříčlenná komise složená ze zaměstnanců úřadu zastupujících minimálně dva odbory. V případě příspěvkové organizace jako zadavatele je komise pro otevírání obálek složena ze zaměstnanců této organizace a zástupce zřizovacího odboru úřadu. Nabídky v rámci otevřeného řízení hodnotí minimálně pětičlenná hodnotící komise složena alespoň ze čtyř členů zastupitelstva a jednoho zaměstnance úřadu, zastupujícího věcně příslušný odbor úřadu; zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace, je členem komise rovněž zaměstnanec, popřípadě zaměstnanci, této příspěvkové organizace.  Rada kraje jmenuje dále za každého jednotlivého člena komise vždy také náhradníka. U veřejných zakázek, spočívajících ve sjednání pojistné smlouvy, jejíž uzavření je dle příslušné smlouvy o zprostředkování zprostředkováváno vybraným zprostředkovatelem (pojišťovacím makléřem), je členem komise také osoba zastupující tohoto zprostředkovatele. Složení komise je navrhováno pověřeným zaměstnancem zadavatele při respektování ustanovení § 74 zákona. Dále rada kraje v rámci přípravy výběrového řízení schvaluje hodnotící kritéria,  váhu hodnotících kritérií a formu zadávacího řízení.

 

4.       Pověřený zaměstnanec zadavatele zahajuje proces zadání zakázky uveřejněním svého úmyslu zadat veřejnou zakázku oznámením otevřeného řízení, které je výzvou k podání nabídek a prokázání kvalifikace neomezeného počtu dodavatelů - § 157 zákona (podlimitní zakázky – v informačním systému, nadlimitní zakázky – v informačním systému a v Úředním věstníku Evropské unie; postup a formulář s údaji viz informační systém).

 

5.       Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje potencionálním dodavatelům zadávací dokumentaci dle § 48 odst. 1 a odst. 2 zákona :

·         formou neomezeného a přímého dálkového přístupu k zadávací dokumentaci, nebo

·         poskytnutím listinné či elektronické podoby zadávací dokumentace a to nejpozději do 6 dnů od doručení písemné žádosti dodavatele.

 

6.       Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje na základě písemné žádosti potencionálním dodavatelům dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Lhůty pro doručení písemné žádosti o dodatečné informace jsou stanoveny v § 49 zákona. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti, doručí pověřený zaměstnanec zadavatele všem potencionálním dodavatelům ve lhůtě uvedené v § 49, odst. 2 zákona. Zadavatel uveřejní dodatečné informace též způsobem, jakým případně poskytl neomezený a přímý dálkový přístup k zadávací dokumentaci.

 

7.       Pověřený zaměstnanec zadavatele umožňuje dle § 49 odst. 4 zákona prohlídku místa plnění.

 

8.       Pověřený zaměstnanec zadavatele nejméně v 7 denním předstihu svolává členy hodnotící komise na její první jednání - § 75 zákona.

 

9.       Potencionální dodavatelé podávají v zadavatelem stanovené lhůtě nabídky - § 39 zákona (nadlimitní zakázka – lhůta min. 52 dní, podlimitní zakázka – lhůta min. 22 dní).

 

10.   Komise pro otevírání obálek přejímá od zadavatele nabídky uchazečů včetně evidenčního archu nabídek, ve stanoveném termínu (nejpozději do 30 dní po uplynutí lhůty pro podání nabídek) otevírá obálky s nabídkami a kontroluje, zda nabídky splňují předepsané požadavky - § 71 zákona. Otevírání obálek se realizuje za účasti zástupců uchazečů; o průběhu otevírání obálek je sepsán protokol. Při otevírání obálek se na základě zákonné úpravy nesděluje nabídková cena.

 

11.   Zadavatel na základě návrhu komise pro otevírání obálek vyloučí uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena z další účasti v zadávacím řízení a prostřednictvím pověřeného zaměstnance  zadavatele bezodkladně informuje příslušného uchazeče o vyloučení - § 71 zákona.

 

12.   Hodnotící komise posuzuje zbylé nabídky dle vyhlášených kritérií - § 76 až 79 zákona; o průběhu hodnocení je sepsána zpráva o posouzení a hodnocení nabídek.

 

13.   Hodnotící komise zadavateli vrací nabídky včetně zprávy o posouzení a hodnocení nabídek a ostatní dokumentace o veřejné zakázce - § 80 zákona.

 

14.   Rada kraje na základě doporučení hodnotící komise schvaluje výběr nejvýhodnější nabídky. Pověřený zaměstnanec zadavatele k návrhu na usnesení rady kraje připojí zprávu o posouzení a hodnocení nabídek a v důvodové zprávě případně uvede své stanovisko.

 

15.   Pověřený zaměstnanec zadavatele odešle oznámení o výběru nejvhodnější nabídky do 5 pracovních dnů po rozhodnutí o přidělení zakázky všem uchazečům, kteří nebyli vyloučeni z účasti v zadávacím řízení - § 81 zákona.

 

16.   Není-li podána zadavateli námitka (do 15 dní od doručení rozhodnutí o přidělení zakázky), uzavírá zadavatel smlouvu na veřejnou zakázku s vybraným uchazečem (do 15 dnů po uplynutí lhůty pro podání námitek) - § 82 zákona. Smlouvu podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele, nerozhodne-li rada kraje jinak.

 

17.   Pověřený zaměstnanec zadavatele písemně oznámí bez zbytečného odkladu informaci o uzavření smlouvy uchazečům, s nimiž bylo možné uzavřít smlouvu (uchazeči, kteří se umístili na 2. a 3. místě) - § 82 zákona. Zároveň je povinen do 48 dnů po uzavření smlouvy odeslat oznámení o výsledku zadávacího řízení k uveřejnění - § 83 zákona. Pověřený zaměstnanec zadavatele dále vypracovává písemnou zprávu zadavatele o každé nadlimitní zakázce, kterou na vyžádání poskytuje Evropské komisi či Úřadu - § 85 zákona.

 

18.   Pověřený zaměstnanec zadavatele je povinen uchovávat dokumentaci o veřejné zakázce po dobu 5 let od uzavření smlouvy, její změny nebo od zrušení zadávacího řízení  v souladu s § 155 zákona.

 

 

Čl. IX

Užší řízení

 

1.       Pověřený zaměstnanec zadavatele v souladu s § 148 odst. 3 zákona zakládá písemnou evidenci všech úkonů učiněných dodavatelem vůči zadavateli a zadavatelem vůči dodavatelům, Úřadu či Evropské komisi.

 

2.       Pověřený zaměstnanec zadavatele uveřejní formou předběžného oznámení nadlimitní veřejné zakázky, které hodlá zadávat v následujících 12 měsících a u kterých hodlá zkrátit lhůtu pro podání nabídek - § 86 zákona.

 

3.       Rada kraje na základě návrhu pověřeného zaměstnance zadavatele jmenuje členy komise pro otevírání obálek a členy hodnotící komisi.  Obálky s nabídkami otevírá nejméně tříčlenná komise složená ze zaměstnanců úřadu zastupujících minimálně dva odbory. V případě příspěvkové organizace jako zadavatele je komise pro otevírání obálek složena ze zaměstnanců této organizace a zástupce zřizovacího odboru úřadu. Nabídky v rámci užšího řízení hodnotí minimálně pětičlenná hodnotící komise složena alespoň ze čtyř členů zastupitelstva a jednoho zaměstnance úřadu, zastupujícího věcně příslušný odbor úřadu; zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace, je členem komise rovněž zaměstnanec, popřípadě zaměstnanci, této příspěvkové organizace.  Rada kraje jmenuje dále za každého jednotlivého člena komise vždy také náhradníka. U veřejných zakázek, spočívajících ve sjednání pojistné smlouvy, jejíž uzavření je dle příslušné smlouvy o zprostředkování zprostředkováváno vybraným zprostředkovatelem (pojišťovacím makléřem), je členem komise také osoba zastupující tohoto zprostředkovatele. Složení komise je navrhováno pověřeným zaměstnancem zadavatele při respektování ustanovení § 74 zákona. Dále rada kraje v rámci přípravy výběrového řízení schvaluje hodnotící kritéria,  váhu hodnotících kritérií a formu zadávacího řízení.

 

4.       Pověřený zaměstnanec zadavatele zahajuje proces zadání zakázky uveřejněním svého úmyslu zadat veřejnou zakázku oznámením užšího řízení, které je výzvou k podání žádosti o účast a k prokázání splnění kvalifikace neomezeného počtu dodavatelů - § 157 zákona (podlimitní – v informačním systému, nadlimitní – v informačním systému a v Úředním věstníku Evropské unie; postup a formulář s údaji viz informační systém), lhůta pro podání žádosti o účast je u nadlimitních zakázek min. 37 dní a u podlimitních zakázek min. 15 dní po dni odeslání oznámení o zahájení zadávacího řízení - § 39 zákona.

 

5.       Zájemci zasílají zadavateli žádost o účast v užším řízení včetně příslušných podkladů  - § 28 zákona.

 

6.       Pověřený zaměstnanec zadavatele nejméně v 7 denním předstihu svolává členy hodnotící komise na její první jednání - § 75 zákona.

 

7.       Hodnotící komise  si volí předsedu a místopředsedu (protokol o jednání).

 

8.       Hodnotící komise hodnotí kvalifikaci uchazečů dle kritérií uvedených v oznámení užšího řízení a ze zájemců, kteří splnili kvalifikaci, následně vybírá příslušný počet zájemců k obeslání zadávací dokumentací (nejméně 5 zájemců - § 28 odst. 3 zákona) dle kritérií uvedených v oznámení užšího řízení - § 61 zákona. Rada kraje schvaluje výběr zájemců k obeslání výzvou k podání nabídek.

 

9.       Pověřený zaměstnanec zadavatele oznamuje odmítnutí účasti v řízení příslušným zájemcům; dále zasílá všem neodmítnutým zájemcům výzvu k podání nabídky v užším řízení - § 61 zákona.

 

10.   Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje zadávací dokumentaci zadavatelem vybraným zájemcům v souladu s § 48 odst. 3 zákona:

·         jako přílohu výzvy k podání nabídek,

·         případně uvede ve výzvě odkaz na www, je-li zadávací dokumentace dálkově přístupná, nebo

·         do 6 dnů od dne doručení žádosti o její poskytnutí, byla-li žádost doručena nejpozději 8 dnů před lhůtou pro podání nabídek.

 

11.   Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje na základě písemné žádosti potencionálním dodavatelům dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Lhůty pro doručení písemné žádosti jsou stanoveny v § 49 zákona. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti, doručí pověřený zaměstnanec zadavatele všem potencionálním dodavatelům ve lhůtě uvedené v § 49, odst. 2 zákona. Zadavatel uveřejní dodatečné informace též způsobem, jakým případně poskytl neomezený a přímý dálkový přístup k zadávací dokumentaci.

 

12.   Pověřený zaměstnanec zadavatele umožňuje dle § 49 odst. 4 zákona prohlídku místa plnění.

 

13.   Zájemci podávají v zadavatelem stanovené lhůtě nabídky - § 39 a § 40 zákona (nadlimitní zakázka – lhůta min. 40 dní, podlimitní zakázka – lhůta min. 15 dní).

 

14.   Komise pro otevírání obálek přejímá od zadavatele nabídky uchazečů včetně evidenčního archu nabídek, ve stanoveném termínu (nejpozději do 30 dní po uplynutí lhůty pro podání nabídek) otevírá obálky s nabídkami a kontroluje, zda nabídky splňují předepsané požadavky - § 71 zákona. Otevírání obálek se realizuje za účasti zástupců uchazečů; o průběhu otevírání obálek je sepsán protokol. Při otevírání obálek se na základě zákonné úpravy nesděluje nabídková cena.

 

15.   Zadavatel na základě návrhu komise pro otevírání obálek vyloučí uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena z další účasti v zadávacím řízení a prostřednictvím pověřeného zaměstnance  zadavatele bezodkladně informuje příslušného uchazeče o vyloučení - § 71 zákona.

 

16.   Hodnotící komise posuzuje zbylé nabídky dle vyhlášených kritérií - § 76 až 79 zákona; o průběhu hodnocení je sepsána zpráva o posouzení a hodnocení nabídek.

 

17.   Hodnotící komise zadavateli vrací nabídky, včetně zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, a ostatní dokumentaci o veřejné zakázce - § 80 zákona.

 

18.   Rada kraje na základě doporučení hodnotící komise schvaluje výběr nejvýhodnější nabídky. Pověřený zaměstnanec zadavatele k návrhu na usnesení rady kraje připojí zprávu o posouzení a hodnocení nabídek a v důvodové zprávě případně uvede své stanovisko.

 

19.   Pověřený zaměstnanec zadavatele odešle oznámení o výběru nejvhodnější nabídky do 5 pracovních dnů po rozhodnutí o přidělení zakázky všem uchazečům, kteří nebyli vyloučeni z účasti v zadávacím řízení - § 81 zákona.

 

20.   Není-li podána zadavateli námitka (do 15 dní od doručení rozhodnutí o přidělení zakázky), uzavírá zadavatel smlouvu na veřejnou zakázku s vybraným uchazečem (do 15 dnů po uplynutí lhůty pro podání námitek) - § 82 zákona. Smlouvu podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele, nerozhodne-li rada kraje jinak.

 

21.   Pověřený zaměstnanec zadavatele písemně oznámí bez zbytečného odkladu informaci o uzavření smlouvy uchazečům, s nimiž bylo možné uzavřít smlouvu (uchazeči, kteří se umístili na 2. a 3. místě) - § 82 zákona. Zároveň je povinen do 48 dnů po uzavření smlouvy odeslat oznámení o výsledku zadávacího řízení k uveřejnění - § 83 zákona. Pověřený zaměstnanec zadavatele dále vypracovává písemnou zprávu zadavatele o každé nadlimitní zakázce, kterou na vyžádání poskytuje Evropské komisi či Úřadu - § 85 zákona.

 

22.   Pověřený zaměstnanec zadavatele je povinen uchovávat dokumentaci o veřejné zakázce po dobu 5 let od uzavření smlouvy, její změny nebo od zrušení zadávacího řízení  v souladu s § 155 zákona.

 

 

Čl. X

Zjednodušené podlimitní řízení

 

1.       Zjednodušené podlimitní řízení lze použít u veřejných zakázek na dodávky či služby, jejichž předpokládaná hodnota činí nejméně 2.000 tis. Kč ale nepřesáhne 6.607 tis. Kč bez DPH nebo na stavební práce, jejichž předpokládaná hodnota činí nejméně 6.000 tis. Kč bez DPH, ale nepřesáhne 20.000 tis. Kč bez DPH.

 

2.       Pověřený zaměstnanec zadavatele v souladu s § 148 odst. 3 zákona zakládá písemnou evidenci všech úkonů učiněných dodavatelem vůči zadavateli a zadavatelem vůči dodavatelům, Úřadu či Evropské komisi.

 

3.       Rada kraje na základě návrhu pověřeného zaměstnance zadavatele jmenuje členy komise pro otevírání obálek a členy hodnotící komisi.  Obálky s nabídkami otevírá nejméně tříčlenná komise složená ze zaměstnanců úřadu zastupujících minimálně dva odbory. V případě příspěvkové organizace jako zadavatele je komise pro otevírání obálek složena ze zaměstnanců této organizace a zástupce zřizovacího odboru úřadu. Nabídky v rámci zjednodušeného podlimitního řízení hodnotí minimálně pětičlenná hodnotící komise složená alespoň ze čtyř členů zastupitelstva a jednoho zaměstnance úřadu, zastupujícího věcně příslušný odbor úřadu; zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace, je členem komise rovněž zaměstnanec, popřípadě zaměstnanci, této příspěvkové organizace.  Rada kraje jmenuje dále za každého jednotlivého člena komise vždy také náhradníka. U veřejných zakázek, spočívajících ve sjednání pojistné smlouvy, jejíž uzavření je dle příslušné smlouvy o zprostředkování zprostředkováváno vybraným zprostředkovatelem (pojišťovacím makléřem), je členem komise také osoba zastupující tohoto zprostředkovatele. Složení komise je navrhováno pověřeným zaměstnancem zadavatele při respektování ustanovení § 74 zákona. Dále rada kraje v rámci přípravy výběrového řízení schvaluje nejméně 5 konkrétních uchazečů k obeslání výzvou, hodnotící kritéria,  váhu hodnotících kritérií a formu zadávacího řízení.

 

4.       Pověřený zaměstnanec zadavatele zahajuje proces zadání zakázky písemnou výzvou nejméně 5 zájemců k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace - § 38 zákona. Pověřený zaměstnanec zadavatele dále dle § 38 odst. 2 zákona je povinen zveřejnit písemnou výzvu vhodným způsobem po celou dobu trvání lhůty pro podání nabídek. Zveřejnění je možné realizovat některým ze způsobu uvedeným v čl. XVI.

 

5.       Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje potencionálním dodavatelům zadávací dokumentaci dle § 48 odst. 1 a odst. 2 zákona :

·         formou neomezeného a přímého dálkového přístupu k zadávací dokumentaci, nebo

·         poskytnutím listinné či elektronické podoby zadávací dokumentace a to nejpozději do 2 dnů od doručení písemné žádosti dodavatele.

 

6.       Pověřený zaměstnanec zadavatele poskytuje na základě písemné žádosti potencionálním dodavatelům dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Lhůty pro doručení písemné žádosti jsou stanoveny v § 49 zákona. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti, doručí pověřený zaměstnanec zadavatele všem potencionálním dodavatelům ve lhůtě uvedené v § 49, odst. 2 zákona. Zadavatel uveřejní dodatečné informace též způsobem, jakým poskytl neomezený a přímý dálkový přístup k zadávací dokumentaci.

 

7.       Pověřený zaměstnanec zadavatele umožňuje dle § 49 odst. 4 zákona prohlídku místa plnění.

 

8.       Pověřený zaměstnanec zadavatele nejméně v 7 denním předstihu svolává členy hodnotící komise na její první jednání - § 75 zákona.

 

9.       Potencionální dodavatelé podávají v zadavatelem stanovené lhůtě nabídky - § 39 zákona (lhůta min. 15 dní).

 

10.   Komise pro otevírání obálek přejímá od zadavatele nabídky uchazečů včetně evidenčního archu nabídek, ve stanoveném termínu (nejpozději do 30 dní po uplynutí lhůty pro podání nabídek) otevírá obálky s nabídkami a kontroluje, zda nabídky splňují předepsané požadavky - § 71 zákona. Otevírání obálek se realizuje za účasti zástupců uchazečů; o průběhu otevírání obálek je sepsán protokol. Při otevírání obálek se na základě zákonné úpravy nesděluje nabídková cena.

 

11.   Zadavatel na základě návrhu komise pro otevírání obálek vyloučí uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena z další účasti v zadávacím řízení a prostřednictvím pověřeného zaměstnance  zadavatele bezodkladně informuje příslušného uchazeče o vyloučení - § 71 zákona.

 

12.   Hodnotící komise posuzuje zbylé nabídky dle vyhlášených kritérií - § 76 až 79 zákona; o průběhu hodnocení je sepsána zpráva o posouzení a hodnocení nabídek.

 

13.   Hodnotící komise zadavateli vrací nabídky, včetně zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, a ostatní dokumentaci o veřejné zakázce - § 80 zákona.

 

14.   Rada kraje na základě doporučení hodnotící komise schvaluje výběr nejvýhodnější nabídky. Pověřený zaměstnanec zadavatele k návrhu na usnesení rady kraje připojí zprávu o posouzení a hodnocení nabídek a v důvodové zprávě případně uvede své stanovisko.

 

15.   Pověřený zaměstnanec zadavatele odešle oznámení o výběru nejvhodnější nabídky do 5 pracovních dnů po rozhodnutí o přidělení zakázky všem uchazečům, kteří nebyli vyloučeni z účasti v zadávacím řízení - § 81 zákona.

 

16.   Není-li podána zadavateli námitka (do 15 dní od doručení rozhodnutí o přidělení zakázky), uzavírá zadavatel smlouvu na veřejnou zakázku s vybraným uchazečem (do 15 dnů po uplynutí lhůty pro podání námitek) - § 82 zákona. Smlouvu podepisuje oprávněný zástupce zadavatele v souladu s vnitřním organizačním předpisem zadavatele, nerozhodne-li rada kraje jinak.

 

17.   Pověřený zaměstnanec zadavatele písemně oznámí bez zbytečného odkladu informaci o uzavření smlouvy uchazečům, s nimiž bylo možné uzavřít smlouvu (uchazeči, kteří se umístili na 2. a 3. místě) - § 82 zákona. Zároveň je povinen do 48 dnů po uzavření smlouvy odeslat oznámení o výsledku zadávacího řízení k uveřejnění - § 83 zákona. Pověřený zaměstnanec zadavatele dále vypracovává písemnou zprávu zadavatele o každé nadlimitní zakázce, kterou na vyžádání poskytuje Evropské komisi či Úřadu - § 85 zákona.

 

18.   Pověřený zaměstnanec zadavatele je povinen uchovávat dokumentaci o veřejné zakázce po dobu 5 let od uzavření smlouvy, její změny nebo od zrušení zadávacího řízení  v souladu s § 155 zákona.

 

 

Čl. XI

Jednací řízení s uveřejněním, jednací řízení bez uveřejnění a soutěžní dialog

 

Jsou-li splněny podmínky pro zadání veřejné zakázky postupem podle ustanovení § 22 až 24 zákona (tj. podmínky použití jednacích řízení a soutěžního dialogu), informuje pověřený zaměstnanec zadavatele radu kraje o tomto postupu následně po zadání veřejné zakázky.

 

 

Čl. XII

Nominace potencionálních dodavatelů

 

Nominace potencionálních dodavatelů k obeslání výzvou k podání nabídky na veřejné zakázky dle  čl. V, VI a VII těchto zásad se ve stanovených případech provádí s využitím oborově zaměřené a obsahově strukturované centrální evidence uchazečů, kterou v součinnosti s jednotlivými odbory úřadu vytváří a spravuje odbor investic a grantových schémat úřadu. Centrální evidenci uchazečů je možné využívat také pro nominaci potencionálních dodavatelů v případě zadání veřejných zakázek postupem upraveným § 22, § 23 a § 25 zákona. Podmínky tvorby, správy a používání této evidence upravuje příslušný pokyn ředitele úřadu.

 

 

Čl. XIII

Komise pro otevírání obálek a hodnotící komise

 

1.       Komisi pro otevírání obálek a pro hodnocení nabídek dle čl. V odst. 1 písm. c) a d) a čl. VI odst. 1 písm. c) a d) těchto zásad jmenuje pověřený zaměstnanec zadavatele. Komisi pro hodnocení nabídek dle čl. VIII odst. 3, čl. IX odst. 3 a čl. X odst. 3 těchto zásad jmenuje rada kraje jako svůj poradní orgán ve věci výběru nejvýhodnější nabídky na veřejnou zakázku.

 

2.       Hodnotící komise může jednat a usnášet se, jsou-li přítomny nejméně dvě třetiny členů nebo jejich náhradníků, vždy však musí být minimálně tříčlenná.

 

3.       V případě, že nelze zajistit přítomnost usnášeníschopné komise dle podmínek § 75 odst. 3 zákona, pověřuje rada kraje hejtmana pravomocí operativně jmenovat v potřebném počtu náhradníky do hodnotící komise.

 

4.       V souladu s čl. III odst. 2 Pravidel rady kraje[1] je komise pro hodnocení nabídek oprávněna přizvat si ke svému jednání nezávislé odborníky na problematiku, které se předmětná veřejná zakázka týká, což např. u stavebních zakázek jsou členové České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, České komory architektů apod.

 

5.       Pověřený zaměstnanec zadavatele, který jmenuje členy komise dle čl. V až VI těchto zásad, preferuje při výběru členů komise z řad členů zastupitelstva ty z nich, kteří mají bydliště v oblasti, ve které se nachází sídlo zadavatele, tak aby se předešlo neúměrnému časovému zatížení členů komise. Za tímto účelem je  zpracován seznam členů zastupitelstva s rozdělením dle jejich bydliště, který bude pro potřeby pověřených zaměstnanců zadavatelů k dispozici u odboru vnitřních záležitostí úřadu.

 

6.       Členové komise pro otevírání obálek i hodnotící komise před zahájením jednání učiní písemné čestné prohlášení o své nepodjatosti ve vztahu k předmětné veřejné zakázce. Členové jsou povinni zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti se svou účastí v komisi.

 

7.       Další pravidla pro jednání a rozhodování komise pro otevírání obálek a hodnocení nabídek jmenované radou kraje jsou upravena § 71 a další zákona.

 

8.       Členové komise z řad členů zastupitelstva mají právo kontroly uzavírání smlouvy s uchazečem, který předložil nejvýhodnější nabídku.

 

 

Čl. XIV

Požadavky na obsah zadávacích podkladů, nabídek a další dokumentace

o průběhu zadávacího řízení

 

1.       Za účelem sjednocení úrovně a obsahu zadávacích podkladů, nabídek a dokumentace o průběhu výběrových řízení na veřejné zakázky zadávané postupy dle čl. V, VI, VIII, IX a X těchto zásad, se stanoví tento doporučený rozsah a forma požadavků na obsah těchto písemných materiálů:

 

a)       Doporučený rozsah zadávací dokumentace vč. uvedení požadavků na obsah a formu nabídek:

 

 

v zadání veřejné zakázky je vhodné dále uvést :

 

b)   Jednotné rozčlenění nabídky na obsahově ucelené části (např. nabídka bude seřazena do těchto

      oddílů):

 

·         cenová nabídka včetně uvedení platebních podmínek (zálohy, splatnosti, návrh platebního kalendáře); přílohou této části nabídky bude detailní kalkulace nabídkové ceny

 

Formální úprava nabídky - nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána oprávněnou osobou uchazeče, jednotlivé strany budou zabezpečeny proti manipulaci sešitím celé nabídky. Sešití bude přelepeno přelepkou s razítkem nebo provedeno provázkem s pečetí. Nabídka bude předložena v 1 výtisku vytištěna nesmazatelnou formou, nabídky musí být podány v uzavřených obálkách opatřených na uzavření přelepkami a razítky uchazeče a zřetelně označených „Veřejná zakázka – název zakázky – neotevírat, nabídka“; obálka musí být v souladu s § 69 zákona také opatřena adresou uchazeče.

 

2.       Při stanovení požadavku na vyčíslení nabídkové ceny zadavatel veřejné zakázky vezme v úvahu, zda je plátcem DPH či nikoli a v souladu s § 79 odst. 2 zákona je povinen v zadávacích podmínkách stanovit, zda je pro hodnocení nabídek rozhodná cena bez nebo včetně DPH. V případě, že je zadavatel plátcem DPH, stanoví, že pro hodnocení nabídek je rozhodná nabídková cena bez DPH. V případě, že zadavatel není plátcem DPH, stanoví, že pro hodnocení nabídek je rozhodná nabídková cena včetně DPH.

 

3.       Odbor investic a grantových schémat úřadu zpracovává a aktualizuje vzory nejdůležitějších písemných úkonů souvisejících se zadáváním veřejných zakázek stavebního charakteru postupy dle čl. V, VI, VIII, IX a X těchto zásad.

 

S ohledem na průběžnou aktualizaci těchto dokumentů budou aktuální vzorová provedení těchto dokumentů  pověřeným osobám zadavatele k dispozici ke stažení na příslušných intranetových stránkách kraje určených pro příspěvkové organizace.

 

Pověřený zaměstnanec zadavatele použije při zpracování podkladů pro zadání veřejné zakázky příslušné části těchto materiálů v přiměřeném rozsahu s ohledem na specifický charakter každé veřejné zakázky. Při úpravách vzorové dokumentace na konkrétní zakázku je nezbytné zejména upravit veškeré odkazy na skutečnou formu zadání veřejné zakázky dle konkrétní velikosti a druhu zadání, dále uvést konkrétního zadavatele včetně adresy a kontaktů (např. název konkrétní příspěvkové organizace, jména konkrétních osob apod.), podmínky realizace předmětné zakázky, fakturace (v případě financování zakázky z dotací, je nutné respektovat podmínky čerpání finančních prostředků, stanovené poskytovatelem dotace), smluvní pokuty apod. Dle uvážení pověřeného zaměstnance zadavatele může být jako součást zadávacích podkladů k veřejné zakázce předložen uchazečům rovněž návrh znění příslušné smlouvy a dále zadavatel může stanovit podmínky a přípustnost úprav této smlouvy ze strany uchazečů.  

 

Na příslušných intranetových stránkách kraje určených pro příspěvkové organizace jsou rovněž zveřejněny doporučené metody pro hodnocení nabídek na veřejné zakázky zadávané Karlovarským krajem.

 

 

Čl. XV

Přezkoumávání námitek

 

Oprávněnost podaných námitek přezkoumává hejtman, nebo ředitel příspěvkové organizace v souladu s ustanovením § 111 zákona. Podklady pro jeho rozhodnutí zpracovává příslušný pověřený zaměstnanec zadavatele.

 

 

Čl. XVI

Zveřejňování informací o zadávání veřejných zakázek

 

Pokud je zákonem stanovena povinnost zadavatele zveřejnit údaje a informace o zadávacích řízeních využívá pověřený zaměstnanec zadavatele dle konkrétních podmínek příslušné zakázky pro zveřejnění internetové stránky kraje nebo úřední desky kraje. Zadává-li veřejnou zakázku příspěvková organizace kraje využívá ke zveřejnění informací vlastní internetové stránky nebo informační desky, případně může využít také internetové stránky kraje nebo úřední desky kraje.

 

 

Čl. XVII

Přechodná a závěrečná ustanovení

 

1.       Rozsah odpovědnosti zaměstnanců úřadu za zpracování písemností v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek dle zásad se řídí zvláštními právními předpisy a vnitřními předpisy kraje a příspěvkových organizací.

 

2.       Tímto předpisem se ruší směrnice ředitele č. SE 03/2004 – Zásady zadávání veřejných zakázek Karlovarským krajem s ukončením účinnosti dne 30.6.2006. Zadávání veřejných zakázek, započatých před účinností těchto zásad, se dokončí podle výše citovaného vnitřního předpisu.    

 

3.       Tento předpis nabývá účinnosti dne 1.7.2006.

 

 

 

 

Příloha:

1. Schéma přípustnosti použití jednotlivých forem zadávacího řízení ve vazbě na charakter a velikost

    zakázky

 

 

 

 

V Karlových Varech dne 1. 7. 2006

 

 

          Ing. Roman  Rokůsek

            ředitel krajského úřadu

 



[1] Pravidla rady č. PR 06/2006